تختخواب دو نفره

وقت خود را در اینجا هدر ندهید!

تختخواب دو نفره

وقت خود را در اینجا هدر ندهید!

شانسعلی!

اخیرن به وجود یک حس پنهانی در لایه‌های زیرین درونم پی برده‌ام، این که با آدمها و کلن جریانات خوش شانس مشکل دارم، یعنی خوش شانسی یک نوع دافعه برایم ایجاد می‌کند طوری که با هم نمیتوانیم به سمت یک چیز واحد برویم. اینکه از استقلال، رئال مادرید و یوونتوس خوشم نمی‌آید احتمالن ریشه در همین مساله دارد، اینها تیم‌های خوش اقبالی هستند و به نظرم خوش‌شانس بودن ستمی‌ست که هستی در قبال آدمهای دیگر انجام می‌دهد. آدم بدشانس باید برای بدست آوردن چیزی که یک خوش‌شانس به طور طبیعی دارد جان بکند و این حفره‌ی نامنصفانه را با مایه گذاشتن از چیزهای دیگر پر کند. 

این است که همیشه‌ی خدا با تام بیشتر همذات‌پنداری می‌کردم تا با جری و هر وقت این میگ‌میگ با خوش‌شانسی‌های مالیخولیایی‌وارش ترتیب گرگ بی نوا را می‌داد کفرم در می‌آمد و خدا می‌داند وقتی شنیدم که دیوید بکام به خاطر پسرش پول هنگفتی به کمپانی تولید انیمیشن داده تا در یکی از قسمت‌ها شترمرغ لعنتی بیفتد توی تله‌ی گرگ، حس خری را داشتم که اشتراک سالانه‌ی یک سال تی‌تاپ را بهش داده‌اند! 

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ق.ظ http://daftarcheblog.blgspot.com

یه بنده خدایی گفته شانس آوردن هم لیاقت می خواد . نمی دونم به این جناب خدا چطوری باید نشون بدیم ما هم لیاقت داریم یه ذره از این شانس و بفرست خونه ما

شانس آوردن لیاقت نمیخواد شانس میخواد!

صدرابلاگ دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ب.ظ http://sadrablog.blogfa.com

سوباسا رو هم اضاف کن.ویوا کاکرو

[جووووووووووووون]

شادی باقی دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:55 ب.ظ

پس باید از من متنفر باشی
:)

شیرفروش محل دوشنبه 22 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://milkman.persianblog.ir

خدا شانس بده :دی

:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد