تختخواب دو نفره

وقت خود را در اینجا هدر ندهید!

تختخواب دو نفره

وقت خود را در اینجا هدر ندهید!

آی هو عه دریم

تصور کنید.. بیایید برای یک دقیقه تصور کنید. خیال تا به حال کسی را نکشته. روزی را تصور کنید که دریاچه ی ارومیه و هامون و  باقیشان کاملن خشک شده, نسل یوزپلنگ ایرانی و باقی جک و جانورهای نادر ایرانی منقرض شده, تخت جمشید رفته زیر آب, وسط تمام میدان های تاریخی را کنده اند تا استخوان گمنام دفن کنند, سه هزار میلیارد تبدیل شده به سیصد هزار میلیارد, زنده رود شده مرده رود و زیر میدان نقش جهان نشست کرده... بیایید تصور کنید تمام این داستان ها که حالا میانه ی راهند به سرانجام رسیده باشند. خوش خیالی ست اگرهمه اینها را اتفاقی, برنامه ریزی نشده و تنها نتیجه ی بی کفایتی بدانیم. پس آن روز دیر نخواهد بود. بگذارید اعتراف کنم که برای من تفاوتی نخواهد داشت.. من مدتهاست به این خراب شده میگویم خراب شده.. دیگر حتا شنیدن اخبارش اعصابم را به هم نمیریزد.. تبریک میگویم آقایان, موفق شدید.. کم کمش به اندازه ی یک نفر.
نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ب.ظ

احسنت،خداوکیلی زدی تو هدف،مدتهاست من نیز به این نتیجه رسیده ام،و دلیل هم واسش دارم،همه ی اینها برنامه ریزی شده است.هدف اینها این است که تاریخ رو دستکاری کنن،کشور رو عوض کن هم از لحاظ فرهنگی و هم جغرافیایی،خیلی جالب بود دوست من،این اولین مطلبت بود من خوندم برم چند تا دیگه بخونم ببینم حرف حسابت چیه؟

mohsen جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 07:55 ب.ظ

اردیبهشت تا دی ! کجایی تو آقا جان ؟!

مگه هنوز مردم وبلاگ میخونن؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد