تختخواب دو نفره

وقت خود را در اینجا هدر ندهید!

تختخواب دو نفره

وقت خود را در اینجا هدر ندهید!

قصه‌های جزیره - آلودگی دماغی

دلایل زیادی برای اینکه آدم از خواب بپرد وجود دارد، کابوس دیدن، پر شدن مثانه، زنگ تلفن، همسایه‌ی بی شعور، و خوابهای بی ناموسی که کار را به جاهای خیس بکشاند (مختص آقایان). اما با بو بی‌دار شدن چیزی‌ست که شاید فقط برای من و توی این خانه اتفاق بیفتد، وقتی از بو حرف میزنم از چه حرف میزنم؟ متاسفانه من شامه‌ی سگ دارم، یعنی آدمها را با بوهایشان میشناسم، همچنین غذاها و مکان‌ها و چیزهای دیگر را، حتا خاطراتم هم اغلب sort by smell هستند که ترجمه‌اش میشود طبقه‌بندی شده بر اساس بو و این جفایی‌ست که طبیعت و بخش ژنتیک خلقت در حق من روا داشته. اگر حق انتخابی وجود داشت من از میان حواس پنجگانه حس لامسه را انتخاب میکردم چون معتقدم اگر قرار باشد حسی در انسان تا حد کمال رشد کند بهتر است آن حس لامسه باشد که فارسی‌اش میشود بساوایی. از این حس در جاهای مختلفی از جمله در رختخواب میشود استفاده‌ی بهینه کرد اما بقیه‌ی حواس چنین کارکردی ندارند مخصوصن اگر شما ساکن ایران باشید چندتا از این حسها از جمله گویایی کارایی‌ مفیدشان به نصف کاهش می یابد. از طرف دیگر مثلن شما نمیتوانید با دماغتان به کسی ابراز عشق کنید اما با نوک انگشتان چه معجزه‌ها که نمیشود کرد.

در نتیجه قوی بودن حس بویایی اصلن چیز خوبی نیست، در حدی که امورات انسان بگذرد کافیست چون اگر شما یک شامه‌ی قوی داشته باشید نمیگویند بفرمایید توی کارخانه‌ی شانل یا تام فورد استخدام شوید و عطرهایی با برند معتبر بو کنید بلکه شما را می‌اندازند توی این خانه تا در اثر شوکی که به شامه‌تان و اعصاب مرتبط با آن وارد شده از خواب بپرید و بروید ببینید همخانه‌ایتان دارد محتویات یک قوطی را روی هیکلش اسپری میکند و آن قوطی محتوی یکی از این عطرهایی‌ست که بوی مادام‌العمر دارند و بعنوان یکی از سه عامل اصلی بروز سردرد شناخته میشوند. من فکر می‌کردم این عطرها را فقط زن‌های عرب در روزگار خیلی دور استفاده می‌کردند اما حالا می‌بینم که گونه‌ای از مردان ایرانی هم جزو مصرف‌کنندگان آن به شمار میروند، اگر شما جزو این دسته هستید بعنوان یک سگ متخصص در این زمینه توصیه میکنم که اگر شده گلاب به خودتان بزنید از استفاده‌ی این نوع عطر دست بکشید، اگر این امر برایتان مقدور نیست و معتقید که باید تمام شیشه عطرتان را استفاده کنید دو نکته را در نظر داشته باشید یکی اینکه این عطرها هیچگاه تمام نمیشوند و فقط با دور انداختن از شرش خلاص خواهید شد و دوم اینکه یک پیس کافیست، هرگز با این نوع عطر دوش نگیرید باور کنید همان یک پیس را که به لباستان بزنید بعد از هفت بار شستن و هفت شبانه‌روز توی آفتاب پهن کردن هم بویش نمی‌پرد، نکته‌ی بعد اینکه برای از بین بردن یا پنهان کردن بوی عرق این عطرها را به کار نبرید، این لطف را در حق اطرافیانتان بکنید که فقط از بوی عرق شما آزرده شوند، ترکیب این عطر با عرق بدن بویی را تولید میکند که تحمل کردنش  در حد تحمل فوتبالی‌ست که جواد خیابانی گزارش کند و خیلی مردانگی می‌خواهد. بله می‌دانم این شد سه نکته، تازه یک چیزهای دیگری هم می‌خواستم بگویم که در حال حاضر از توانم خارج است چون هم‌اکنون حکم پشه‌ی پیف‌پاف خورده‌ای را دارم که خود او حکم هواپیمای گلوله خورده‌ای را دارد که توی آسمان قیقاج میرود و عنقریب سقوط خواهد کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
همون خواننده خاموش یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ

خوشحالم که بازم نوشته هاتو میخونم سینیور عزیز!
تا الان اینقدر از کج فهمی خودم خوشحال نشده بودم :دی

اونقدام کج فهمی نبود
حالا دیگه گذشته

من دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://adib68.blogsky.com

چه خوب که یک مرد
معجزه ی سر انگشتان را میداند !!!
-
و چه سردردی ست
این مشام قوی بودن !

شاهرخ سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ب.ظ

بالاخره مارک ادوکلنه چی بود؟! بگو نخریم حداقل!

والا من هر چی گشتم چیزی به نام مارک رو این ندیدم!

رویا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ب.ظ http://myword.blogsky.com

سلام

آلودگی دماغی جالب بود. و واقعا گاهی این بوی عرق و عطر حال ادم را بدمی کنه.

خوب مینویسی . راحت و حس را نشان میدی.

تبریک میگم . شعرهای غمگین ننویس. شعرهات هم قشنگ است ولی غم داره . امیدوارم غم واقعی نباشه .

موفق باشی

چشم
شما نوع شعرهایی که باید بنویسم را مشخص کنید اطاعت امر میکنم!
ممنون برای آرزو

مهدی13 پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

احیانا هم خونه بسیجی نیستی؟اونا از این عطرا دارن!!

نه فقط بی سلیقه ن

من جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ http://sedii.com

خو من خیلی عوضیم
تا با عطر دوش نگیرم پامو از خونه نمیذارم بیرون
یه مدت عاق والدین شدم، یه مدتم عاق خواهر برادر
گفتم عِب نداره. تخمم
ولی اینی که تو میگی خیلی عذابه
متاسف شدم. در خویش شکستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد